Wij zijn niet bereikbaar per telefoon, tenzij hier duidelijke afspraken over gemaakt zijn, bijvoorbeeld wanneer je bij ons beheer afneemt.


Onze ondersteuning gaat via:


Waarom niet...?


Wij kunnen onze dienstverlening beter aanbieden via de bovengenoemde methodes. Als onze medewerkers immers allemaal aan de telefoon hangen om vragen over Wordpress te beantwoorden, kunnen wij de dringende problemen geen aandacht geven. Per e-mail is beter omdat:


  • Wij beter Prioriteit kunnen geven, een vraag over hoe de mail ingesteld moet worden is natuurlijk minder belangrijk dan wanneer een website niet meer bereikbaar is.
  • Jouw vragen beter beantwoorden, per e-mail kan de juiste persoon meteen het probleem of vraagstuk aanpakken.
  • Het is efficiënter, via de e-mail kunnen wij snel informatie geven of doorverwijzen naar onze handleidingen. Sommige zaken zijn namelijk ook makkelijker te begrijpen met behulp van afbeeldingen.
  • Het is eerlijker, mensen die langer op een antwoord aan het wachten zijn worden niet verder vertraagd.